vrijdag 28 december 2012

De andere 2

Eindelijk de andere 2 kaartjes gefotografeerd, die ik tijdens het dagje knutselen met Alida had gemaakt.
De eerste kaart had ik de ondergrond al klaar, maar wist niet hoe verder. Dan is het handig als er iemand bij je is, zo kun je overleggen en uit eindelijk is dit het resultaat.


Het 2e kaartje had ik al allerlei ingredi├źnten bij elkaar verzameld, maar de finishing touch lukte niet.
En ja al pratende en proberende was dit het uit eindelijke resultaat.


5 opmerkingen:

  1. Het zijn allebei juweeltjes Marlies !
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk Marlies, die 2e is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi Marlies, wat zit er in de tweede kaart een mooie diepte!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vintagekaartjes zijn het geworden Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.