maandag 24 december 2012

Dagje knutselen

Vorige week is Alida een dagje bij mij geweest om te knutselen.Dat was heel gezellig, en ik moet zeggen dat we erg productief zijn geweest.
Hieronder zie je 2 van de 4 kaartjes die ik toen gemaakt heb.


Dit kaartje is ontstaan n.a.v. een idee die ik tegen kwam op het blog van LaBlanche.
Ik heb hier alleen stazon inkt en PanPastel gebruikt.
De paarse en roze bloem is daarna nog bewerkt met glossy accent.



Deze kaart is ook ingekleurd met PanPastel, en ook hier zijn de paarse en gele bloemen weer bewerkt met glossy accent.

 

8 opmerkingen:

  1. Marlies wat een leuke foto! En je herkenbaar, haha. Wat een mooie kaart, alleen deweede is niuet gelukt het plaatsen dus nog maar een poging wagen

    groetjes Coby, fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, iets te enthousiast met wissen foto's google geweest. maar nu staat hij er weer bij hoor.

      Verwijderen
    2. en maar goed ook wat leuk op dat jute, geweldig jullie hebben elkaar goed geinspireerd!

      Verwijderen
  2. Wat leuk Marlies! Mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    En gezellig he samen knutselen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en het was heel erg gezellig en het is zo leuk om samen te scrappen en elkaar aan te vullen en te inspireren, jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen. De kaartjes zijn erg mooi Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Marlies, om te smullen.
    Ontzettend mooi met die gescheurde klok, wat een mooi effect geeft dat.
    Samen knutselen is altijd zooo leuk en inderdaad, er komen ongekende talenten naar boven ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten, mooie kleuren en leuk dat jute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful pieces of art again, dear Marlies. I adore your creativity, the idea with the broken clock is genial!
    I wish you a healthy start into a happy New Year.
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.