zondag 2 december 2012

10e Techniek uitdaging ATC

Alweer de 10e uitdaging van onze technieken op ATC.
 Wat mij direct opviel was dat zowel Yvonne als ik voor onze eigen uitdaging de kleuren blauw/groen/geel hebben gebruikt. Als 2e viel mij op dat we voor de andere techniek een bloem als stempel hebben gebruikt.

Yvonne had voor de techniek: Lijm en distress inkt gekozen.


Gesso achtergrond met Lyra krijt was de techniek die ik had gekozen.


Dit waren 2 mooie technieken om zeker vaker te gebruiken.


8 opmerkingen:

  1. wat toevallig dat van die kleuren en die stempels. Ik vind ze allevier weer erg leuk geworden. Ben benieuwd naar jullie decemberuitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really fabulous ATC's, love the color techniques.
    Dear Marlies, thank you so much for the help with acronym:-)
    Lieve groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke uitdaging weer! Mooie uitwerkingen hebben jullie gemaakt, en wat grappig de overeenkomsten met kleur en thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie ATC zijn dit geworden! Ben wel erg benieuwd hoe deze technieken werken

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige ATC en inderdaad grappig om te zien dat jullie dezelfde kleurstelling hebben gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties Marlies van beiden.
    Super leuke technbieken en kleuren.
    hgroetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, we zitten weer redelijk op één lijn. Je kaartjes zien er ook erg mooi uit, ik hoop dat ze alsnog in mijn brievenbus belanden en ik ze in het echt kan bewonderen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.