zondag 4 november 2012

Ondergrond met muziek

Allereerst heb ik muziekpapier gedownload.


Daarna ben ik met sjabloon en distress inkt (in de kleuren: Fired brick, Broken China en Mustard seed)  kleur gaan aanbrengen op het muziekpapier.
Sjablonen die ik gebruikt heb zijn grote cirkels, mini harlequin, mini tile texture en mini circle explosion.


Het was nog wat kaal, vond ik.
Dus bewerkt met Pearl ex blauw en paars en swirls, en vlinders gestempeld met versmark en embossingpoeder espresso.


Ik heb even diep gezucht en toen toch het snijmesje er in gezet. 
Er konden 2 vierkanten en 2 langwerpige stukken  uit gesneden worden.
Van de 2 vierkanten heb ik kaartjes gemaakt.



Nu heb ik nog 2 rechthoekige stukjes over, die leg ik zo lang in de restjesbak tot dat ik weet wat ik daar mee ga doen.



7 opmerkingen:

  1. prachtig en slim als je toch eenmaal bezig bent kun je het net zo goed in het groot doen

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi op het muziekpapier Marlies.
    Fijne avond en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee Marlies en wat zijn je kaartjes mooi! Super idee voor een paar snelle kaarten met de allure van Kunst.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat mooi zeg en wat leuk die stap voor stap beschrijving, zo leuk om te zien hoe een kaartje groeit. Ze zijn prachtig geworden allebei en die restjes komen altijd weer van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful backgrounds and great effects, the cards are both beautiful, I can't change, I love the 2. only a little bit more:-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.