zaterdag 24 november 2012

Kaartje met een twist

Zoals ik in het bericht hier voor schreef, waren we een paar dagen weg geweest. Onderweg zagen we niet alleen rode en geel gekleurde bomen, maar ook hele mooie wolk-partijen. Vlak voor de zonder onder ging en het helemaal donker werd kleurde de lucht paars/roze/geel en donkerblauw. Naar aanleiding van die lucht heb ik het volgende kaartje gemaakt. De twist in het kaartje is de veer die de vogels aan de horizon getekend.


Het kaartje is gemat op geel en blauw en daarna op een paarse kaart geplakt.

7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart is dit geworden, een kunstwerkje! Wat hebben we hard gewerkt he gisteren, maar het was de moeite waard!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, ik vind je kaartje wonderschoon.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een mooie kaart en wat een geweldige kleurencombi. Super en prachtig om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een prachtige kaart, schitterende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dear Marlies,
    what a beautiful scenery, I love the colors too, really dreamy.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.