vrijdag 2 november 2012

9e Techniek uitdaging

Hier is alweer de 9e techniek ATC uitdaging met Yvonne.
Tot mijn grote verbazing/verrassing zat er een hele mooie tag in de envelop.
Ik mag daar iets moois van gaan maken.
Dat ga ik beslist doen, maar eerst ga ik even geniet van de tag zoals hij is. :-)


Lijm en glitter had Yvonne als techniek gekozen.


Links Yvonne haar uitwerking en rechts die van mij.

Mijn uitdaging was Bleaching.


Links mijn uitwerking en rechts die van Yvonne.
Nu ik ze zo naast elkaar zie denk ik opeens: "Zouden de dame en de heer wat voor elkaar voelen?"

Beide technieken vond ik leuk om te doen, maar de techniek lijm en glitter moet ik nog even op oefenen. :-)





4 opmerkingen:

  1. Leuk Marlies, waar bleek je mee? Met chloor? Op zo'n man zou je wel kunnen vallen, die dae dus ook wel, haha

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige werkjes Marlies. Leuk zo je uitwisseling met Yvonne.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat de dame en heer een mooi stelletje kan zijn, zullen we ze eens kennis laten maken?
    Fijn weekend, groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit dames, en mogelijk kan het wat worden tussen de dame en de heer, het proberen waard. Leuke technieken en mooie uitwerkingen en ik ben blij met mijn ATC tje van jou met die mooie glitters en lijm.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.