dinsdag 30 oktober 2012

Feestje

Afgelopen zaterdag was er een feestje bij De Craftorij. Dat vierden ze door workshopjes te geven.
Dames kwamen in grote getale hier gehoor aan geven.
Hier onder zie je een doosje met embellisment die ontstond als je alle workshopjes had gevolgd.






De 6e workshop was met Pan Pastel op canvas.
Dat is wel even wat anders dan werken op glad papier. Maar ik vond het leuk om uit te proberen.


Wie alle workshopjes had gevolgd kreeg een verrassing in het doosje.
Ik heb er al wat uit gesnoept, dus er zat iets meer in dan je op deze foto ziet.



Aan het eind kregen we ook nog een andere verrassing mee, omdat het feest was.


En dit zat er in, . . . zo leuk.


Het was erg leuk en gezellig ondanks de drukte. En ik heb wat dames in levende lijve gezien, die ik alleen van het blog kende. En dames die ik bij ander workshops al eens tegen was gekomen.
Ik moet nog even kwijt dat Lia en team van De Craftorij het goed reorganiseertd en verzorgd hadden.
Dames dank je wel voor de mooie dag en ik hoop dat jullie nog lang zo doorgaan.

Jammer genoeg heeft mijn computer weer kuren, en kan ik niet op internet en dus e-mailen en blog bezoeken. Ik ben afhankelijk van iemand anders zijn computer. Ik kan dus voorlopig niet altijd op jullie blogs reageren.

7 opmerkingen:

  1. Hey dat ziet er leuk uit zeg! ik kon helaas afgelopen zaterdag niet anders was ik ook gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg, dat was inderdaad een feestje, leuk dat je daar geweest bent en alle make en takes hebt gemaakt, ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat was het gezellig en ik ben om, ga 24 november een workshop pan pastels volgen en dan gelijk wat aanschaffen.\
    Leuk ook dat ik je nu ook in het echies heb gezien!

    groetjes \coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties Marlies en leuk dat je het zo fijn hebt gehad bij De Craftorij.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties.
    hopelijk is je computerprobleem snel opgelost.

    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties Marlies, je cadeautjes zijn ook erg leuk. Fijn dat het zo gezellig is geweest, wie weet kan ik er een andere keer ook bij zijn.
    Het bericht wat hierna komt (over onze 9de techniek) kan ik niet lezen, ik krijg te zien dat de pagina niet bestaat :-(
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt goed ;-)Het was alleen nog maar de titel die opeens op mijn blog verscheen.Er moest nog een bericht gemaakt worden. Fijn hè zo'n computer met eigen wil.

      Verwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.