vrijdag 5 oktober 2012

Deel 2

Hier volgt het 2e deel van onze vakantie.
Op en rond de camping viel veel te fotograferen.



 

Wij hebben altijd een vogelvoederbakje bij ons en vogelvoer. En daar maakte de boomklever dagelijks 10 tallen keren graag gebruik van.


Ook koolmezen, pimpelmezen en  roodborstje. De heggenmus en merels waren er erg blij mee want de boomklever gooide alles wat hem niet aanstond uit het bakje en dat viel dan op de grond waar merel en heggenmus het snel op aten.

Ik kon het niet laten om De Craftorij in Ede te bezoeken. Heel "sneu" voor mij maar ik ben er zelfs 2x geweest :-). De eerste keer lag mijn briefje met daarop de nummers van de Pan Pastel die ik nog wilde kopen. Ik dacht dat ik wel wist welke, maar had toen we terug waren in de caravan op een na verkeerd gegokt. Dus een paar dagen later nog een keer de Craftorij bezocht. Het is daar zo gezellig, lekker neuzen en een kopje koffie/thee/cappuccino.




Verder zijn we ook nog een dagje naar het Openlucht museum in Arnhem geweest.


Er is daar echt van alles te zien.


Er gaat ook een tram over het terrein, zodat je op allerlei plaatsen uit kunt stappen en daar de interessante dingen kunt bezoeken, mocht je niet zo lang achter elkaar kunnen wandelen.


Er zijn daar ook allerlei verzamelingen te zien.
Bijvoorbeeld de spaarpotten verzameling van een meneer.
Ook waren er een paar wanden die vol hingen met kruizen, Mariabeeldjes enz..
Daar vond ik deze het mooiste van.


Natuurlijk ben ik ook nog creatief bezig geweest.
Hier onder heb ik even een soort collage gemaakt van mijn creatieve uitspattingen.



Dit kaartje (Waarvan je de crème ondergrond waar het op zit jammer genoeg niet ziet) is al verzonden naar een jarige.


Jammer genoeg is de vakantie voorbij, maar ik verheug me al weer op de volgende. En onder tussen ga ik lekker aan de knutsel, want daar het weer leent zich daar goed voor.


6 opmerkingen:

  1. wat leuk om te lezen Marlies en wat hebben jullie veel gedaan. Dat onderste kaartje is schitterend geworden en ook die collage leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige foto's en prachtig werl.
      Vooral de laatste is zo mooi met de poes.
      groetjes en fijn weekend
      Marja

      Verwijderen
  2. Wat naar dat je TWEE KEER naar de Craftorij moest, arme jij;-)
    Geweldige foto van het etende vogeltje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt een leuke vakantie gehad zo te lezen! Alleen jammer dat je 2x naar de Craftorij moest,haha. Ik woon er in de buurt en ga vanmiddag nog even neuzen daar! Mooie creaties heb je gemaakt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for sharing your beautiful vakantie photos.LOve also your new fabulous art works.Wonderful design, stamoing and coloring.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fotos
    De kaarten zijn ook prachtig

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.