maandag 15 oktober 2012

Baby olie ATC's

Op het blog van Coby zag ik leuke voorbeelden met babyolie en re-inkers.
Dat heb ik ook geprobeerd.
Het resultaat was erg mooi en vond ik het moeilijk om daar wat van te maken. Maar ja als je het niet wilt gebruiken om dat het zo mooi is blijft het maar liggen. En dat is nou ook weer jammer. Ik heb de stoute schoenen maar aan getrokken en zie hier het resultaat.


Maar nu zijn er meer mooie achtergrondjes die in iets moois veranderd willen worden, dus....... ik verveel me nog lang niet.

6 opmerkingen:

  1. wow mooie ATC's , schitterende kleuren en achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige ATC's en mooie achtergronden. gave stempel de linker, de rechter ken ik al. Super
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden Marlies, ja het is een leuke techniek en soms vind ik het ook zonde om er iets mee te doen maar het is er niet minder mooi van geworden!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat weer mooi gemaakt.
    Mooie kleuren.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi met dat paars en wat een leuke stempel van die man, hij gaat helemaal op in de muziek in plaats van in de regen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.