dinsdag 9 oktober 2012

8e techniek uitdaging met Yvonne.

In mijn vakantie was ook de techniek uitdaging met Yvonne.
Gelukkig had ik de uitgewerkte ATC mee genomen om ze op tijd op de post te kunnen doen.

Yvonne had voor de techniek Ecoline en Zout gekozen.


In het midden zie je die Yvonne gemaakt heeft en rechts die van mij.

De Color blocking techniek had ik op het internet gevonden.


In het midden de ATC die ik gemaakt heb eb rechts die van Yvonne.
We zaten dit keer dicht bij hetzelfde idee wat kleuren betreft, in beide technieken.

6 opmerkingen:

  1. I see you had much fun with Yvonne using different techniques. Fabulous results!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige resultaten, ook leuk om elke keer weer te zien welke technieken jullie gebruikt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer mooi en inderdaad hebben we toch weer voor redelijk dezelfde kleuren gekozen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allebei zijn ze prachtig, zo leuk om te zien wat jullie er elke maand van maken, inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.