donderdag 2 augustus 2012

Zo iets leuks gekregen.

Ik heb van mijn "vecht"genoot een Stylus met toebehoren voor Encautic Art gekregen.
Helemaal super!


Dat moet natuurlijk uit geprobeerd worden.
Zoals je hieronder op het A4tje kunt zien.
Ik heb alle onderdelen uitgeprobeerd en heb ook gebruik gemaakt van gaatjes folie, en gaas.


Ik laat het voorlopig heel en fixeer hem ook niet tot dat ik weet waar ik het voor ga gebruiken. Het mooie van de was is, dat als je het niet mooi vind ga je er gewoon weer met je strijkijzer (zonder gaatjes :-) ) overheen en maakt er weer wat anders van.


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk Marlies, dat ziet er goed uit en beloofd wat voor je nieuwe kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverd! en dat hij dan weet wat je nodig hebt! Top hoor, jij bent wel aan het experimenteren op het ogenblik :-)
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kado super. En zoveel extra's er bij. Wacht je mooie maaksels er mee af hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig kado Marlies en wat een mooie "proef" heb je al gemaakt, ben heel benieuwd naar wat er volgt ennu...... als ik dit zo zie, wordt het wel heel verleidelijk om toch ook aan de encaustic te gaan, lol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, wat een mooi cadeau Marlies en wat een geweldig kunstwerk heb je gemaakt. Ik vind het zo al mooi maar ik ben wel heel benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.