maandag 27 augustus 2012

Een mooie verrassing.

Donderdag vond ik een pakketje in mijn brievenbus. Die had Yvonne gestuurd. Wat was ik nieuwsgierig wat er in zou zitten, en waarom.
Er zaten 2 pakketjes in . . . . . .Een met een mooie kaart, en binnen in een lieve tekst geschreven.



Gaaf hè!!

En in het 2e pakketje zat  . . . . . . . . . . .  een ATC boekje,
met  mooie achtergrond, tekst, kevers en libelle.




En waarom had ik die gekregen?
Yvonne was mijn verjaardag vergeten. Vond ik niet erg, Zo krijg je nog eens een leuke verrassing in je brievenbus. Wie houdt niet van dit soort verrassingen?

5 opmerkingen:

  1. Wat geweldig mooi allemaal! Lief van Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh oP deze manier niets erg als ze je verjaardag vergeten toch? Maar het ziet er prachtig uit! En nog gefeliciteerd,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een mooie kadootjes Marlies. Super. ik vind het boekje fantastisch. Wat een mooie jaft.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha,ha wat jammer dat ze de mijne niet vergeten was. Mooi Marlies, snap dat je daar heel blij mee bent!
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief en wat een gaaf boekje is het zeg, leuk hoor zo'n verlaat verjaardagscadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.