zaterdag 4 augustus 2012

ATC Technieken uitdaging.

De technieken uitdaging was dit keer:
Yvonne had bedacht : Scheerschuim.
Ik had bedacht: Rock&Roll.
Er zat echter nog iets meer in de envelop die ik van Yvonne ontving.
Ik had bij haar op het blog bij Quirky Dutch Summer deel 8 de een na laatste foto een mooi achtergrondje gezien. Die kleurencombinatie vond ik zo mooi. En . . . . . . tot mijn verrassing zat daar een stuk van in mijn envelop. Ik vind het zo leuk dat ik daar een deel van mocht hebben. Hier onder is het te zien.


Mooi is het hè!



Links de ATC die Yvonne heeft gemaakt en rechts mijn bijdrage. Ik had heb gefixeerd met spray voor Houtskool te beschermen. Nou dat was even schrikken want toen verdween er heel veel (scheerschuim)kleur van mijn ATC. Uiteindelijk bleef er gelukkig nog genoeg over en is hij toch heel mooi gebleven. Pffffff.


Links mijn bedrage en recht die van Yvonne.

Alle 2 de uitdagingen vond  ik leuk om te doen. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Yvonne en ik hadden ook nog een ATC geruild, en deze had ik gekozen.



Ik vond ten eerste de bij zo mooi ingekleurde en die zit op een Zentangle figuur die ik leuk vind om te tekenen. En de gehele kleuren combinatie sprak me ook aan. Dus je begrijpt wel dat ik erg blij ben deze bij mijn ATC collectie te kunnen voegen.


6 opmerkingen:

  1. leuke uitdagingen weer van jullie, ik vind die rock & roll techniek zo leuk, heb je die zelf verzonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer leuk geworden hè. Dit stukje had ik gelijk in je envelopje gedaan zodat ik het niet kon vergeten mee te sturen, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden en jouw techniek ga ik zeker nog eens uitproberen

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn ze geworden en erg leuk die uitwisselingen met zeer gave resultaten.
    groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very awesome, love the beautiful results, every piece is stunning!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.