donderdag 23 augustus 2012

Achtergrond met babyolie en inkt.

Ik had bij Coby op haar blog haar uitwerking met babyolie en inkt gezien. Vond ik zo'n leuk idee, dat ik dat ook ben gaan proberen. Daar zat ik dan babyolie op mijn craftsheet, drupje inkt erin. De inkt trok door de babyolie en werd een paarse vlek. Ik had gelezen dat Coby er met een stokje door heen ging. Ik dus ook met een stokje er door heen. Het bleef een paarse vlek. Wat deed ik fout, want zo werd het nooit zoals Coby had. Ik heb er water op gesprayd en toen zag je de inkt en de olie bewegen. En dit zijn 4 van de proefjes met de babyolie.


Dat zag er beter uit dan alleen maar een grote vlek.

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, ook gezwicht voor de babyolie? Lia en ik hebben ook een poging gedaan maar die ene druppel was amper los te krijgen waardoor het allemaal gewone vlekjes werden. Wij zijn verder gegaan met colorwash en dat ging beter. Ik vond het leuk voor een keer maar voor mij hoeft die vettigheid niet zo. Maarre...je achtergrondjes zijn wel mooi, vooral de tweede, dat lijkt wel een stekelig visje.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik heb die techniek nog nooit geprobeerd, maar de aanhouder wint... zeggen ze toch altijd?
    Maar het ziet er apart uit, die 2e lijkt inderdaad wel op zo'n miljoenjaar oud visje ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, ik denk dat ik geluk heb gehad, 1 drupper refill, roeren met een stokje en er kwamen heel veel kleine druppeltjes. Toch zijn je resulaten erg mooi geworden

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te proberen, volgens mij kun je er mooie ATC tjes van maken en misschien toch blijven oefenen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke resultaten! Ga ik denk ik ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik nog te zeggen - je link naar Coby werkt niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is doet de link naar Coby het nu wel.

      Verwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.