maandag 30 juli 2012

Vlinders

Weer lekker bezig geweest met Pan Pastel.


Deze paarse kaart is geheel met Pan Pastel en Versamark gemaakt.



Alles bij deze kaart is de klok en de vlinders met Pan Pastel gekleurd en Versamark gebruikt. De achtergrond is de stempel ingekleurd met Distress markers en daarna op het kaartje gestempeld.
Bij de cijfers van de klok heb ik een druppel Glossy accent gedaan.
De vlinders heb ik na het kleuren bewerkt met Crackle accent en nog een keer Pan Pastel geel over de barsten gedaan.
De klok en de achtergrond zijn stempels die in het pakket van de blog candy van Crafters Individuals zaten.


5 opmerkingen:

  1. wow, gweldig. Ik wil er niet aan, vind krijtachtig iets helemaal niets maar als ik dit zie! Echt helemaal jou ding denk ik, prachtig!

    groetjes Coby

    ps de paarse voor Alida? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie kaartjes, mooie kleuren ook, de paarse is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaarten Marlies. Allebei. De paarse is mijn favoriet.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allebei beauty's Marlies, de klok is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh mooi mooi mooi Marlies, ik vind ze allebei geweldig.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.