woensdag 4 juli 2012

Pan Pastel ATC's

Nog wat probeersels met Pan Pastel.
Nu in ATC vorm.



Als eerste heb ik de ATC door de embossingfolder gedaan.
Daarna eerst met een lichte, en als laatste met een donkere kleur, van de Pan Pastel gekleurd.

Voor diegene die niet precies weet wat Pan Pastel is, heb ik hier onder een foto geplaatst met de Pastels.
Het zit in een bakje ( Pan). Eigenlijk lijken het wel moderne poeder doosjes :-)
Het "smeert" heel mooi uit en mengt ook goed met elkaar.
Er zijn 4 verschillende "Tools" bij met elk hun eigen passende "sponsje".
Ook zijn er sponzen in allerlei verschillende maten, maar ik gebruik voorlopig even de witte make-up sponsjes. (Er ligt er een op de gele kleur)
Op een you tube filmpje zag ik een advies: Met je Tool maar 3x vegen over de Pastel, doe je meer blijft er heel veel poeder op je blad liggen omdat het papier dan verzadigd.
Uit "ervaring"heb ik gemerkt dat, dat klopt. :-) :-) :-)



6 opmerkingen:

  1. wow, mooi hoor, en ik ben jaloers op de kleurtjes die je hebt,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies, mooie kaartjes en bedankt voor je uitleg. Denk nu: hebbe hebbe hebbe :-)
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes Marlies en bedankt voor je uitleg,ik had er nog nooit van gehoord, maar je kunt er mooie dingen mee maken zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er super uit, je probeersels Marlies. Bedankt voor je uitleg.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je gaat lekker met de pan pastels, prachtige achtergronden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.