vrijdag 20 juli 2012

Gewonnen ????

Ik weet niet wat me overkomt, en kan het nog steeds niet geloven.
Ik had gewoon voor de lol meegedaan. Ik win toch nooit wat.
Ik vind Crafty Individuals gewoon hele mooie stempels dus gewoon mee doen, dacht ik.
Zie ik vanochtend dit bericht op hun blog.Ik heb wel 3x gekeken of het wel waar was, maar iedere keer als ik op MARLIES klikte kwam ik bij mijzelf uit.

Thursday, 19 July 2012


CANDY WINNER CHOSEN..

Many thanks to all who left a comment on my last post - it was great to read the lovely, lovely comments and to see how many of you would like to receive one of our candy goodie packages.  We chose a number between 1 - 97, and that number was lucky 24.  On counting down the comment list we found that number 24 is MARLIES - and if you could please email us at: info@craftyindividuals.co.uk, with your address, we would be delighted to post your delicious package to you.  Sadly there can be only one winner this time, but keep checking back for future blog candy posts!

 
Ik heb em gewonnen de blog candy


Ik heb een mailtje van Crafty Individuals gehad dat het vandaag op de post gaat.

Dus YOEPIE !!!!!!!
Je snapt wel wie er enthousiast naar de post uitkijkt. Ben zo benieuwd.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marlies, gefeliciteerd! Ben benieuwd wat de prijs is, laat je die ook zien op je blog?

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukkkk gefeliciteerd!! spannend dat wachten ,haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Marlies, gefeliciteerd en de Crafty's zijn hier ook één van de favo stempelmerken. Wel ff showen hoor......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk Marlies...gefeliciteerd met deze fantastische prijs !
    Ik ben ook groot fan van hun stempels.
    Heel veel plezier ermee.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je!!! Van harte Gefeliciteerd hoor!!
    Gr. Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he wat superleuk voor je, gefeliciteerd en inderdaad het zijn geweldige stempels van crafty, ik ben benieuwd naar je pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lucky you! Congratulations, and I hope you have a brilliant time playing with all your new stash!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.