zaterdag 9 juni 2012

Techniek uitdaging.

De technieken zijn dit keer: Tyvek envelop (Marlies) en Crêpe papier (Yvonne).


Hier zie de creatie van Yvonne.


Ik heb de rode naar Yvonne gestuurd.  De gele heb ik zelf gehouden.
Bij het werken met een tyvek envelop is het niet te voorspellen wat er uit komt  en hoe het er uit ziet.
2 dezelfde creaties is niet mogelijk, zoals je hierboven kunt zien.
Het is elke keer weer spannend wat het gaat worden, maar o zo leuk.

Crêpe papier. Ook zo leuk om te doen. Is ook elke keer weer anders. En dat met alleen aquarel papier en kleurtjes Crêpe. Mijn collectie bestond echter maar uit 4 kleuren: paars, oranje, geel en lichtblauw.
Hier mijn creatie:


En dit is een erg ondeugende uitvoering van de techniek Crêpe papier. Ja, ja . . . .



5 opmerkingen:

  1. Aaah ja, nu kan ik je berichtje wel lezen. Wat zijn ze weer mooi geworden hè.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja nu is het te lezen, prachtig werk marlies. En wat ziet dat er ontzettend leuk uit met dat crepe papier. Dan plak je waarschijnlijk stukjes crep op en over elkaar of zo. In ieder geval erg mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow....., die zijn mooi, ik ken de techniek met crepe papier niet, maar het ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om de veschillende uitwerkingen te zien, ziet er fantastisch uit van jullie allbei!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Marlies, en wat heb je weer veel gemaakt. Dat stempelen is echt jou ding he!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.