dinsdag 19 juni 2012

Knutselen bij. . .

Gisteren ben ik een dagje creatief bezig geweest bij Alida.
We hebben mooie creaties gemaakt met de Spin & splash.






Ik had Encausting wax mee genomen, maar had geen heet ijzer om het te smelten.
Alida had geen wax maar wel het ijzer om te smelten.
We hebben ons lekker uitgeleefd met de wax.
Het zijn mooie achtergrondjes geworden voor zowel kaartjes als ATC.
Hier onder een paar voorbeelden.




Allebeide technieken zijn erg leuk om te doen, en hebben erg veel plezier gehad.




6 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit Marlies en het was inderdaad erg gezellig en leuk om met deze nieuwe techniekjes bezig te zijn. Doen we gauw nog een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Marlies, ook de encaustic.
    Fijn zo'n knutselplezier samen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergronden, leuk om samen dingen uit te proberen.
    Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, vooral die encaustic achtergronden, superrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen jullie lekker aan het kliederen zijn geweest, net wat voor jullie ;-) De resultaten zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige techniek met de wax, in een woord geweldig! groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.