vrijdag 29 juni 2012

De 5e Techniek uitdaging

Het is de post weer gelukt de ATC's van Yvonne op tijd bij mij in de brievenbus te deponeren.
Want gister op de post doen betekend tegenwoordig niet meer dat je het dan de volgende dag in je brievenbus hebt liggen.
En gisteren was de dag dat onze uitdaging op de bus ging.
En zoals je hieronder kunt zien had ik massel, en ik hoop Yvonne ook.

Yvonne had gekozen voor de techniek Gesso.


Links zie je de wat Yvonne met de Gesso gemaakt heeft en rechts zie je mijn creatie met Gesso.


Ik had de techniek Tapestry paper gekozen.
Links mijn Tapestry creatie en rechts die van Yvonne.

Dit keer zijn het echt 4 verschillende ATC geworden.
Het zijn 2 technieken die voor herhaling vatbaar zijn.

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer zo mooi en het enthousiasme straalt er van af. prachtig werk.
    fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo'n challenge! het is leuk om te zien wat jullie er beide van gemaakt hebben! prachtig zijn ze!
    Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad deze zijn echt totaal verschillend, leuk om te zien hoe jullie er allebei je eigen draai weer aan hebt gegeven. Ik ben benieuwd naar de volgende maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er weer heel mooi uit dames. Leuk om te zien hoe jullie de technieken verschillend uitvoeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wat zijn ze weer mooi geworden hè. Ik heb ze ook ontvangen en zal ze vanmiddag op mijn blog plaatsen.
    Heb nog geen nieuwe techniek verzonnen maar daar ga ik ook eens goed over nadenken.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.