zaterdag 5 mei 2012

Zentangle 3D bal

Ik heb nu 2 van de 3 stroken af, die ik nodig heb voor mijn 3D bal.
Nog een te gaan.
Ik heb nog niet de schaduwen in de tangles gemaakt.
Die komen er in vlak voor dat de bal in elkaar gezet wordt.
Op naar de laatste strook.
Oh ja,ik had hem even inelkaar gezet, omdat ik nieuwsgierig was wat je zou komen te zien van de patronen.
Ik wilde hem daarna weer uit elkaar halen om verder te gaan. Ja, dat had ik gedacht. Dat lukte niet. Ik was al bang dat ik een strook op moest offeren. . . . . . . . . . . .
 Maar gelukkig bracht de fijne punt van een nagelschaartje uitkomst.
Pfff . . . . . Ik wacht nu wel met in elkaar zetten tot hij helemaal klaar is, inlc. schaduw.

3 opmerkingen:

  1. ik vind het er weer indrukwekkend uitzien, misschien meedoen met de challenge van deze maand bij Art Journey?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Marlies maar ik voelde even een lachkriebeltje naar boven komen omdat ik je in gedachten zag worstelen met het schaartje. Gelukkig kreeg je het nog uit elkaar. Het ziet er nu al erg mooi uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er allemaal schitterend uit en ik ben dan ook benieuwd naar de bal, het eindresultaat.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.