dinsdag 29 mei 2012

Wat zal het worden?

Op mijn vraag wat jullie van mijn kaart vonden heb ik de volgende suggesties gehad.


Marja vindt, dat ik er niets aan moet toevoegen.



Alida zei dat ik hem iets meer meer naar het midden, maar wel rechts onder in laten.
Hier boven zie je mijn interpretatie.



Ellie is het met Alida eensen stelt een verbinding voor om het een geheel te maken.
Dit heb ik er van gemaakt.



Marijke stelt voor het zo te laten maar rechts boven in 3 pareltjes te plaatsen.
Zo heb ik het gedaan.


Coby zou het lint weg laten anders roep je verwachtingen op.
Dit heb ik er van gemaakt.


Yvonne stelt voor om lint weg te laten kaartje iets verschuiven en een wit randje er om.
Zo ziet hij er dan uit.

Maar welke zouden jullie nu kiezen :-)  :-)  :-)
Ik hoor het graag.


7 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk dat je al de suggesties hebt uitgeprobeerd, natuurlijk vind ik mijn eigen suggestie heel mooi geworden, maar ook die van Yvonne vind ik super, al zou ikzelf dan toch nog wat witte puntjes in de 3 hoeken zetten, gewoon met je witte pen. Ik gebruik dit zelf ook regelmatig bij LIM kaarten nadat ik het idee bij Willy Anderson heb gezien.
    succes en ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je alle suggesties laat zien. Ik vind mijn suggestie erg mooi maar zou inderdaad nog iets op het donkere vlak doen. Misschien is het leuk om de tekst terug te laten komen maar dan met versamark. De kleur zal dan donkerder worden en niets afdoen aan het geheel.Ik denk zelf dat het mooi zal zijn om de tekst woorden recht onder elkaar te zetten.
    Het wordt wel een heel project zo hè ?
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je alles hebt uitgewerkt Kaartje 3 met de tip van Elly heeft mijn voorkeur. Daarna die van Yvonne met de witte lijn maar de tip om met letterstempels en witte int het donkere weg tewerken vind ik wel een hele goede

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super zeg dat je je kaartje hebt 'gesloopt' en alle tips hebt verwerkt. Ik vind die van Yvonne het mooist en dan zou ik net als wat zij nu zegt nog iets in dat donkere vlak stempelen.
    Leuk om te zien hoe je dit hebt aangepakt Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het ook eens met voorgaande dames. Die van Yvonne met de witte lijn vind ik super leuk. Super leuk om dit te laten zien! Gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi wat ontzettend leuk dat je ze allemaal uitgewerkt hebt. Dan zie je wat een paar aanvullingen of verschuivingen kunnen doen. Ze zijn allen natuurlijk mooi. De verbinding van Elly en Alida vind ik mooi maar ik blijf bij de eerste. Die van Yvonne mist nog iets. Uiteindelijk kies je zelf, want daar gaat het om. maar erg leuk hoe je je gestelde vraag hebt ingevuld.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de mogelijkheden laat zien...

    Wat Yvonne zegt is ook wat ik in eerste instantie bedoelde met een verbinding maken. Ik zou de verbinding dan heel subtiel maken, bijvoorbeeld met een kleur dat ook in je afbeelding voorkomt, inderdaad met heat embossing, een tekst bijvoorbeeld, misschien dezelfde die je hebt gebruikt achter de bloem, en ook alleen op de onderste éénderde van de kaart, en evt de buitenste 1cm rand vrij laten. Dan is misschien de combinatie met het witte lijntje ook erg leuk...

    Wat ik nu ineens zie is dat je een hele mooie rand aan je afbeelding hebt... kun je met hetzelfde een herhaling doen op het donkere karton? (en dan evt dat kantrandje weglaten.... ).... werk dan op de rechter tweederde van je kaart...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.