maandag 2 april 2012

Waaierboekje.

Dit was de opdracht die we de vorige Tangle les mee kregen.
Een waaierboekje met Tangles er in.
Mijn boekje is van vorm iets anders geworden dan de oorspronkelijke opdracht.

Zo ziet de buitenkant er uit.


Hier is het kaftje een kant opengeslagen.




Hier is hij al iets verder open.



Hier is al meer te zien.



Het overzicht van alle tangle patronen.

Hieronder volgen nog enig detailfoto's





Het is niet een twee drie klaar, maar het is leuk om te doen en ik ben erg trots op het eindresultaat.





3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel professioneel en ingewikkeld uit, erg mooi en knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier mag je zeker trots op zijn, wat is dit mooi!!!
    Heel knap gemaakt.
    Gr. Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè hè, dit is poging 8 geloof ik en eindelijk kan ik een berichtje plaatsen.
    Ik vind je waaierboekje geweldig, wat een prachtig kunstwerk ! Je maakt ook zulke mooie schaduwen, dat krijg ik niet voor elkaar.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.