maandag 30 april 2012

Resultaat

Heb net 14 dagen vakantie gehad. Het weer was zo, dat ik veel heb kunnen knutsellen.
Natuurlijk kon ik niet al mijn hobby spullen mee nemen. Ik had wat kleuurtjes Distress stain en wat Distress markers bij mij. Ook had ik een klein doosje met kleine stempeltjes mee genomen.
Op de stempelbeurs in Zeist (die aan het begin van mijn vakantie was) heb ik nog 2 La bBlanche stempels en een achtergrond stempel gekocht. 1 distress ink en distress stain Rusty Hinche  met bomenstempel bij de Craftorij.
Het resultaat is 24 ATC en 6 kaarten.
Ik ga ze inscannen en laat ze bij stukjes en beetjes zien.Een soort crea-vervolg-soap.
Hier de eerste 2.




2 opmerkingen:

  1. Zooo, dan ben je flink bezig geweest ;-) Deze kaarten zijn allebei erg mooi maar de bovenste wint het qua kleur en samenstelling. Leuk die konijntjes aan de onderkant.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marlies, jij hebt je ATC vooraad weer aangevuld. Ik vind de bovenste een toppertje, heel erg mooi. Ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.