dinsdag 28 februari 2012

Uitdagingen die nog geshowed wilden worden.

Niet alleen Yvonne en ik zijn in het nieuwe jaar met andere uitdaging begonnen, maar ook Alida en ik hebben een andere uitdaging. Vorig jaar deden we elkaar een kleur opgeven en in die kleur werd de ATC gemaakt ( bijv. 11 dec 2011 in dit blog). Dit jaar is de uitdaging het stempel dat op het blad zit van Craft Stamper. In januari was dat een kip en in februari een hart.

Hier de januari uitwerking met links het stempel, dan mijn uitwerking en als laatste die van Alida:


En hier onder de februari uitwerking met links het stempel, dan mijn uitwerking en als laatste die van Alida:


Afgelopen donderdag gingen de uitdagingen technieken van Yvonne en mij weer op de bus.

Yvonne had de techniek tapelifting
gekozen. Links Yvonne die alcohol inkt heeft gebruikt bij de tape lifting. En rechts die van mij, en die is bewerkt met distress inkt.



Ik had voor de techniek crayons en potato peeler gekozen
Links die van mij en rechts die van Yvonne.



3 opmerkingen:

  1. Erg mooi en leuk gedaan. Ziet er geweldig uit. Gaaf de stempeltjes van de craft Stamper te gebruiken. Super idee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grandioos om elke keer een uitdaging te doen!
    Mooie resultaten, en gelukkig dat je computer nog niet met pensioen ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kippetjes zijn wel erg leuk geworden.
    En onze uitdagingen zijn ook weer heel mooi geworden.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.