dinsdag 21 februari 2012

tata!!!!!!!!!

En, is dit vlug genoeg met showen??

Hieronder de 11e uitdaging van Yvonne en mij.


Mijn uitdaging daarnaast mijn uitwerking en dan die van Yvonne.


Yvonne's uitdaging met haar uitwerking en als laatste die van mij.


11 december liet ik zien welke uitdaging Doreth voor mij had.
Dit was erg leuk om te doen.

En dan de 12e en laatste uitdaging over het onderwerp mannen en vrouwen.


Mijn uitdaging en uitwerking met daarnaast die van Yvonne.


Uitdaging van Yvonne met uitwerking en daarnaast die van mij.
De laatste dus omdat we in het nieuwe jaar gestart zijn met de uitdaging "technieken".



Dit was een huiswerkopdracht van de cursus zentangle.
( Studio ML )
Als je een lint door je werk wilt laten lopen teken die dan eerst, dit wil nl. niet meer als je de patronen aan het tekenen bent.




1 opmerking:

  1. Hier word ik helemaal stil van. Wat een schitterende creaties heb je gemaakt Marlies. Mijn petje af. Vind ze echt subliem.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.