zondag 11 december 2011

Nieuwe creaties

Ik loop een beetje achter met mijn creaties showen, dus bij deze.......


Dit kaartje heb ik gestempeld en beïnkt en het geheel geprobeerd in bruintinten te houden.

10e uitdaging van Yvonne en mij.
Dit was de uitdaging van Yvonne aan mij.


Hieronder Yvonne haar uitwerking. Zij heeft de hele machine weggelaten, en er een mooie hoed bij gedaan.


En dit die van mij. Ik wist niet wat ik met die machine aan moest, en kwam uiteindelijk met het idee van het raam met daarbuiten werk in uitvoering.


Dit was mijn uitdaging aan Yvonne.



Mijn creatie.


En die van Yvonne.


Ik vind het weer opvallend dat we allebeide iets met druppels hebben gedaan bij de uitdaging van de man met de paraplu.


Uitdaging aan Doreth.
Ik had 3 vlinders op papier getekend en als uitdaging aan Doreth gegeven, om er met zentangle iets moois van te maken. Helaas kan ik het eind resultaat van Doreth niet laten zien. Maar ik heb zelf ook een gemaakt en hieronder zie je het resultaat.


Van Doreth kreeg ik de volgende uitdaging om met zentangle in te tekenen.



ATC swap Ton sur ton met Alida
Deze was dit keer rood.
Hier onder de uitwerking van mij.

Van de linkse heb ik 2 gemaakt waarvan ik 1 naar Alida heb gestuurd en 1 voor mij zelf heb gehouden, rechts heb ik extra voor mijzelf erbij gemaakt.


En dit is wat Alida  gemaakt heeft.

Zo nu ben ik weer bij met plaatsen van mijn creaties, wat vinden jullie er van?



4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige creaties gemaakt Marlies.
    Mooi, je ton-sur-ton in rood.
    Alleen...mijn kaartje met de man in de regen is toch wel donkerder van kleur dan hier staat afgebeeld?
    Je zentangle vlinders zijn prachtig, ik ben benieuwd wat je met de uitdaging van Doreth gaat doen.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties en wat is het toch leuk ieders werk te zien. Toch elke keer weer totaal anders. De zentangle vind ik ook erg mooi.
    De mannetjes me de paraplue, prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, weer, Marlies, hoop je binnenkort weer eens ergens te treffen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.