maandag 29 augustus 2011

Zomaar een kaartje.

Zomaar.


De achtergrond is ontstaan doordat ik het stempel voor iets anders had gebruikt, en ik het daarna met stazon cleaner over het stempel was gegaan om schoon maken. Voor de grap stempelde ik het stempel met stazon cleaner op een crème kaart. Het zag er raar vlekkerig uit maar heb het opzij gelegd om te drogen. Na het drogen zag het er heel mooi wazig uit. De roos en de bijen er op, die ingekleurd met colorsoft kleurpotloden en geurloze terpentine. Hier en daar nog een wit streepje met een witte gelpen, en zie hier het resultaat.

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk resultaat! Dat ga ik beslist ook es een keer proberen. Bedankt voor het delen van je happy accident.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeel erg mooi, Marlies, wat een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart.
    Het resultaat is erg leuk geworden.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, die is mooi Marlies !!!
    Zulke grapjes mag je wel vaker maken ;)
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart. En wat is dat grapje mooi geworden. pracht kleuren en compositie.
    Dank dat je mijn volger geworden bent Marlies, ben ik erg blij mee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.