woensdag 18 mei 2011

Weer eens 2 kaartjes gemaakt.

Met acrylblok bezig geweest waar ik hier en daar met distress stempelinkt op het blok gedrukt heb. Daarna wat water over het blok gespayed en het blok op het papier gedrukt. Even op het papier blijven drukken zodat de inkt in het papier kan trekken. Zo krijg je mooie achtergronden.


De vlinder is als volgt gekleurd: Ik heb 3 kleuren disstress inkt op mijn craft sheet gedrukt. Daar de vlinderstempel op gelegd en deze een beetje heen en weer bewogen. Daarna op de achtergrond af gedrukt. Over vlinder en achtergrond nog het stempel met wiebertjes vorm gestempeld. Op 2 dessinpapiertjes geplakt en alles op de rode kaart bevestigd.




De achtergrond bij deze vrouwenkaart is ook gemaakt met distressinkt en acrylblok.
Het vrouwenstempel er op gestempeld met bruine stazon inkt, en het verder niet ingekleurd. Daar over heen weer het wiebertjes stempel. Op 2 dessinpapiertjes geplakt en op een gele kaart bevestigd.




3 opmerkingen:

  1. Gave kaartjes Marlies.
    Goed idee van die vlinder, zal ik onthouden.
    Mooie vrouwenstempel!
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies!! Je bent heerlijk creatief bezig zeg. Mooi gestempeld en vooral het vrouwenkaartje vind ik prachtig! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marlies wat een pracht kaarten. Een eindeloos mooie achtergrond met je acrylblok. De vlinder fantastisch gedaan. Erg mooi
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.