woensdag 6 april 2011

Doosjes om cadeau te geven.


Ik heb 6 leuke doosje gemaakt.
De doosjes met uni kleur kun je natuurlijk aan de buitenkant nog met vanalles versieren. Knoopjes, strikjes, stempelafdrukken, leuke plaatjes of tekst.
Wat je in de doosjes kunt doen is aan jou. Maar je zou kunnen denken aan bonbonnetjes, lekkere pepermuntjes, geld of een boekenbon.
Een ander mogelijkheid is dat je aan de binnenkant leuke foto's plakt, doe dit ook aan de buitenkant en je hebt een fotodoosje.


Hierboven zie je de 6 doosjes, waarvan een open.


Dit is een foto van boven af gezien.
 De hoeken vouw je  naar binnen, deksel er op en het doosje zit dicht. Doe je het dekseltje er af, springt het doosje open . Zoals Yvonne schreef explosie doosjes dus.



4 opmerkingen:

  1. Leuke doosjes Marlies.
    Ik las laatst dat iemand het explosiedoosjes noemt, vond ik wel leuk gevonden.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk Marlies, deze doosjes. Altijd handig voor een leuk cadeautje. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tudo muito lindo por aqui !!
    Seu blog está de Parabéns !!
    BJS

    BeantwoordenVerwijderen

Wat vind ik dat leuk, je hebt mijn blog bezocht, en nu laat je ook nog een berichtje achter. Dank je wel.